Tuesday, September 2, 2008

21.2 မိုးကုတ္ျမေမာင္လိုသူငယ္ခ်င္း


ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀မႇာ အေရးၾကီးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရႇိခဲ့ဖူးတယ္..။ ၁၉၉၅.. ၉၆ ခုႏႇစ္မႇာ ကြ်န္ေတာ္ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသုိလ္ ဖုိင္နယ္ တက္ေနတုံး သူနဲ႔ စေတြ႔ခဲ့တယ္..။

သူ့ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀မႇာ အေျပာင္းအလဲေပါင္းမ်ားစြာ ျဖစ္ေပၚခဲ့ရတယ္..။ လူ့အထက္တန္းစား ဆုိတဲ့သူေတြနဲ႔ ငယ္ေပါင္းၾကီးေဖာ္လုိ ေပါင္းသင္းခြင့္ ရခဲ့တယ္..။ သူတုိ့နဲ႔ ေပါင္းရလို႔ ဂုဏ္ယူတယ္မယူဘူး ဆုိတာထက္.. လူ့ေလာကအေၾကာင္းကုိေတာ့ ပုိျပီး သိခြင့္ရခဲ့တယ္..။

ေနာက္.. သူ့ေၾကာင့္ပဲ.. ရန္ကုန္ျမိဳ႕ရဲ့ ဒစ္စကုိညမ်ားစြာ ကြ်န္ေတာ္ ထိေတြ႔ခြင့္ ရခဲ့တယ္..။

သူငယ္ခ်င္းသာ ဆုိတယ္..။ သူက ကြ်န္ေတာ့္ထက္ ေလးႏႇစ္ေယာက္ငယ္ပါတယ္..။ ေနာက္ျပီး သူက ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ေက်ာင္းကမဟုတ္ဘူး..။ မိဘမ်ားက ခ်မ္းသာေလေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေတြ႔တဲ့အခ်ိန္မႇာ စင္ကာပူက ဘဲြ့တစ္ခုရျပီး ျပန္လာစ ေပါ့..။

အဲ..ဒါေပမယ့္ ..သူ့ရဲ့ အရင္းႏႇီးဆုံး သူငယ္ခ်င္းက.. ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ေက်ာင္းက..။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ေမဂ်ာတူ..သုံးတန္းငယ္တယ္..။ အဲဒီသူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ရန္ကုန္စက္မႈတကၠသုိလ္ကုိ သူေရာက္လာခဲ့တယ္..။

ကြ်န္ေတာ္တုိ့အားလုံးက ေဘာလုံး ၀ါသနာအုိးေတြ..။ စက္မႈတကၠသုိလ္ ေဘာလုံးကြင္းမႇာ ေဘာကန္ၾကရင္း ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ခင္သြားၾကတာပဲ..။

စ ခင္ျပီး သုံးေလးလ ေလာက္အထိ ညေနဆုိ ေဘာလုံးကန္လုိက္.. ကန္တင္းမႇာ ထုိင္လုိက္ နဲ႔ အခ်ိန္ကုန္ခဲ့ၾကတယ္..။ ကန္တင္းထုိင္တုိင္း ကြ်န္ေတာ္က ရယ္စရာေတြ ေျပာတယ္..။ ရြာ အေၾကာင္း ေတြ ခပ္ေသာေသာေလး ေဖာက္သည္ခ်တယ္..။

အဲဒီလုိနဲ႔ သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ အရင္းႏႇီးဆုံးသူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္သြားခဲ့တယ္..။ သူနဲ႔ တသက္လုံး ခင္လာတဲ့ ေက်ာင္းက သူငယ္ခ်င္းထက္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သူပုိခင္သြားခဲ့တယ္..။

ငယ္ငယ္တုံးက ေသာ္တာေဆြေရး တဲ့ မုိးကုတ္ဦးျမေမာင္ အေၾကာင္း ဖတ္ခဲ့ဖူးတယ္..။ ဆရာေသာ္တာေဆြကေတာ့ မုိးကုတ္ဦးျမေမာင္ကုိ ေငြကုိေရလုိသုံးတဲ့သူ လို႔ အမႊမ္းတင္ခဲ့တယ္..။

ကြ်န္ေတာ့္လုိ အေဆာင္ေၾကးတစ္လ ေလးရာေတာင္ မႇန္ေအာင္မေပးႏုိင္တဲ့သူ အတြက္ေတာ့ အဲဒီသူငယ္ခ်င္း က ဆရာေသာ္တာေဆြရဲ့ မုိးကုတ္ဦးျမေမာင္ထက္ ေလ်ာ့စရာမရႇိဘူး..။ သူသုံးေနတဲ့ ေငြပမာဏဟာ ကြ်န္ေတာ္အံၾသတၾကီးျဖစ္ရတဲ့ ပမာဏေတြခ်ည္းပဲ..။

ေက်ာင္းကန္တင္းမႇာေလာက္ပဲ ထုိင္ျဖစ္ၾကတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ကုိ တစ္ရက္ သူက ညစာလုိက္ေကြ်းမယ္လို႔ ဆုိလာတယ္..။ မႇတ္မႇတ္ရရ အဖိတ္ခံရတဲ့ တျခားသူငယ္ခ်င္းႏႇစ္ေယာက္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ သုံးေယာက္ေပါင္းျပီး သူေကြ်းတာလုိက္စားသင့္မစားသင့္ ေတာ္ေတာ္ေလးတုိင္ပင္ေဆြးေႏြးျပီး မသြားေတာ့ပါဘူးကြာလို႔ ဆုံးျဖတ္လုိက္ၾကတယ္..။

ကြ်န္ေတာ္တုိ့က အားနာေနတာကုိး..။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္တန္ေတာ့ ေက်ာင္းကုိ သူေရာက္လာျပီး အတင္းဆဲြေခၚတာနဲ႔ ပါသြားခဲ့ရတယ္..။ အခု ေရႊဂုံတုိင္ေဟာ္တယ္ ( အဲဒီတုံးကမရႇိေသး ) ရဲ့ ေဘးက ေမဂါးဒင္းဆုိတဲ့ ဆုိင္မႇာ စားၾကတယ္..။

ဟင္းပဲြမႇာတာေတာင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ မမႇာဘူး..။ ဘာမႇာရမႇန္းလဲ မသိဘူး..။ သူမႇာတာေတြ မ်ားျပီး မစားႏုိင္ဘဲ က်န္ခဲ့တာေတာင္ ေက်ာင္းျပန္ေရာက္တဲ့ အထိ ကြ်န္ေတာ္တုိ့မႇာ ေျပာမျပီးဘူး..။ ႏႇေမ်ာလို႔..။

အဲဒီေနာက္ပုိင္း ညစာစားဖို႔ သူေခၚရင္ ကြ်န္ေတာ္တုိ့ ျငင္းေတာ့တာပဲ..။ သူကလည္း ျငင္းေလ ေခၚေလပဲ။ ဒါေပမယ့္ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ပုိသိလာေတာ့ သိပ္မျငင္းျဖစ္ေတာ့ပါဘူး..။ အားနာလို႔ ျငင္းရတာကုိက အားနာဖို႔ ေကာင္းလာတာကုိး..။

အဲဒီလုိနဲ႔ တစ္ရက္က်ေတာ့ ဒီည ဒစ္စကုိသြားၾကမယ္.. လို႔ သူ လုပ္ပါေလေရာ..။

No comments: