Monday, June 9, 2008

11.2 အီၾကာေကြးေလး အီစီကလီ

ရန္ကုန္ဘူတာၾကီးကုိ ေရာက္ေတာ့ ေ၀လီေ၀လင္းပဲရွိေသးတယ္..။ သုံးနာရီဆယ့္ငါးရထားဆုိေတာ့ ရန္ကုန္အ၀င္ေစာတာေပါ့..။

ဒုကၡပါပဲ ဒီေလာက္ေစာတာ အေဆာင္တံခါးေတာင္ ဖြင့္ဦးမွာ မဟုတ္ဘူးလုိ႔ သူမကညည္းတယ္...။ ဒါ ဘာခက္တာမွတ္လုိ႔.. ေအာင္ဆန္းကြင္းေဘးနားမွာ ေအးေအးေဆးေဆး လက္ဘက္ရည္ထုိင္ေသာက္ျပီးမွ သြားၾကတာေပါ့ လုိ႔ ကြ်န္ေတာ္က ေျပာေတာ့ .. ေအးေလ.. ဒကာ ရွိတုံးေသာက္ရတာပဲ လုိ႔ ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႔ သူမကျပန္ေျပာတယ္..။

စၾကၤံ ကုိ ရထားဆုိက္တာနဲ႔ အထုပ္ေတြ စဲြျပီး ရထားေပၚက ဆင္းဖုိ႔ လုပ္ၾကတယ္..။

သူမရဲ႔ ခရီးေဆာင္အိတ္ကုိ ကြ်န္ေတာ္လွမ္းဆဲြေတာ့.. ေနပါေစ ေနပါေစ.. ထမိန္ေတြ ပါတယ္.. အားနာစရာၾကီးလုိ႔ မပြင့္တပြင့္ေျပာရင္း.. ကြ်န္ေတာ့္လက္ထဲက အတင္းျပန္လုတယ္..။ ကြ်န္ေတာ့္မွာ အဲဒီလုိ အယူ ေတြ မရွိဘူး.. ထမိန္လဲ အ၀တ္ပဲ ပုဆုိးလဲ အ၀တ္.. အတူတူပါပဲ လုိ႔ ေျပာရင္း.. သူမလက္ထဲက အိတ္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ျပန္လုတယ္..။

မရည္ရြယ္ဘဲ သူမလက္ကေလးေတြကုိ.. ကြ်န္ေတာ္ဆုပ္ကုိင္မိလ်က္သားျဖစ္သြားတယ္..။ ရထားက လုံး၀ရပ္သြားျပီျဖစ္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႔ ႏွလုံးခုံသံက တဒိန္းဒိန္းျမည္ေနတယ္..။

အိတ္ေပၚက သူမလက္ကုိ.. မရုန္းဘဲ.. ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သူမေမာ့ၾကည္႔တယ္..။ သူမရဲ႔ မ်က္၀န္းထဲကုိ စူးစူးစုိက္စုိက္ ကြ်န္ေတာ္ျပန္ၾကည္႔ေနမိတယ္..။ ရွက္ရြ႔ံတဲ့ အမူအရာတခ်ိဳ႔ကုိ.. ကြ်န္ေတာ္ခံစားေနတုံး သူမက ခြိကနဲ ရယ္တယ္..။ ဘာျဖစ္လုိ႔ ရယ္တာလဲ လုိ႔ ကြ်န္ေတာ္က ေမးေတာ့.. ရယ္မွာေပါ့.. အကုိ႔အၾကည္႔ေတြက.. မသန္႔ရွင္းဘူး.. မ်က္လုံးထဲမွာ မ်က္ေခ်းေတြနဲ႔.. လုိ႔ သူမကရယ္ရင္းျပန္ေျပာတယ္..။

အဲဒီေတာ့မွ.. မ်က္ႏွာမသစ္ရေသးတာ.. သတိရမိျပီး.. ကြ်န္ေတာ္လဲ ရွက္ရွက္နဲ႔ သူမနဲ႔အတူ လုိက္ရယ္ေနလုိက္ေတာ့တယ္..။

ေအာင္ဆန္းကြင္းေဘးက လဘက္ရည္ဆုိင္ေရာက္ေတာ့ ကုိယ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ ေတြ႔ဆုံခင္မင္မႈ အထိမ္းအမွတ္အေနနဲ႔ အီၾကာေကြး စားရေအာင္လုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ကေျပာေတာ့.. ဟင္.. ဘာမွလဲ မဆုိင္ဘဲနဲ႔ လုိ႔ သူမက ျပန္ေျပာတယ္..။

မဟုတ္ဘူးေလ.. ကုိယ္ရဲ႔ ခင္မင္မႈနဲ႔ ညီမရဲ႔ခင္မင္မႈ .. တစ္ခုနဲ႔တစ္ခု အီၾကာေကြးလုိ တဲြလ်က္ေလး ရွိေနေစခ်င္တဲ့ အတိတ္နမိတ္နဲ႔ေပါ့.. လုိ႔ ကြ်န္ေတာ္က ဆက္ေျပာေတာ့.. သူမက ရယ္ရင္း.. အီစီကလီလုပ္ခ်င္တဲ့ အထိမ္းအမွတ္နဲ႔ အီၾကာေကြး စားတယ္ ဆုိတာကမွ ဟုတ္လိမ့္ဦးမယ္ လုိ႔ ျပန္ေျပာတယ္..။

ကုိယ့္ကုိ အဲဒီလုိ ထင္ေနတယ္ဆုိ၇င္.. ၀မ္းနည္းပါတယ္.. ညီမကုိ တကယ့္စိတ္ရင္းနဲ႔ ရုိးရုိးသားသားခင္တာပါလုိ႔ မ်က္ႏွာေသေလးနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က ျပန္ေျပာေတာ့.. မ်က္လုံးေလးျပဴးျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သူမၾကည္႔တယ္..။ သူမရဲ႔ မ်က္ႏွာေလးကုိ.. ကြ်န္ေတာ္ျပန္ၾကည္႔ရင္း.. မထိန္းႏုိင္ဘူး.. ။ တဟားဟား နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ေတာ့မွ.. ဒီက ေနာက္တာ လြန္သြားျပီလားလုိ႔.. စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနတာ.. ဒီလူၾကီးကေတာ့ တကယ့္ကုိ အီစီကလီပဲ လုိ႔ ေျပာရင္း ႏွစ္ေယာက္သား ျပိဳင္တူရယ္ၾကတယ္..။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ရယ္ေနတာကုိ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ ရပ္ၾကည္႔ေနတဲ့ စားပဲြထုိးေလးကုိ.. အီၾကာေကြး တစ္ပဲြခ်ကြာ.. လဘက္ရည္ပုံမွန္ႏွစ္ခြက္ေဖ်ာ္ခဲ့ လုိ႔.. မွာလုိက္တယ္..။ ေရသန္႔တစ္ဗူးလဲ ယူခဲ့အုံး လုိ႔ ေနာက္ဆက္တြဲလွမ္းေအာ္လိုက္ျပီး.. ႏွစ္ေယာက္သား လြတ္ေနတဲ့ ခုံတစ္လုံးမွာ ၀င္ထုိင္လုိက္ၾကတယ္..။

ေရသန္႔ဗူးရတာနဲ႔ ကပ်ာကယာမ်က္ႏွာသစ္လုိက္တယ္..။ မ်က္ႏွာသုတ္ပု၀ါမထုတ္ခ်င္တာနဲ႔.. စားပဲြေပၚက တစ္သ်ွဳးေဘာက္စ္ထဲက တစ္သွ်ဳးယူျပီး သုတ္လုိက္တယ္..။

အခုအခ်ိန္ကစျပီး ညီမကုိ သန္႔ရွင္းတဲ့ အၾကည္႔ေတြနဲ႔ ၾကည္႔လုိ႔ရသြားျပီ ေနာ္ .. လုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ေျပာလုိက္တယ္..။ အၾကည္႔ေတြကေတာ့ သန္႔ရွင္းသြားပါျပီ.. ဒါေပမယ့္ အကုိ႔မ်က္ႏွာရိပ္မ်က္ႏွာကဲက မသန္႔ရွင္းေသးဘူး.. မ်က္ႏွာေပၚမွာ တစ္သွ်ဳးစေတြ ကပ္ေနေသးတယ္လုိ႔ ေျပာရင္း.. တခြိခြိနဲ႔ သူမရယ္ေနျပန္တယ္..။

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ တခြိခြိနဲ႔ ရယ္ေနတာကုိ အီၾကာေကြးနဲ႔ လဘက္ရည္ လာခ်တဲ့ စားပဲြထုိးေကာင္ေလး မေအာင့္ႏုိင္ေတာ့ဘူးနဲ႔ တူပါရဲ႔.. ။ အကုိနဲ႔ အမ ဘာေတြသေဘာက်လုိ႔ ဒီေလာက္ ရယ္ေနတာလဲ လုိ႔ ေမးတယ္..။ ကုိယ္တုိ႔ ရယ္တာသာ ငါ့ညီက ေျပာေန.. ကုိယ့္ပုဆုိးကုိလဲ ငုံ႔ၾကည္႔အုံးလုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ကျပန္ေျပာေတာ့.. ဗ်ာ.. လုိ႔ ေအာ္ျပီး ရွက္ကုိးရွက္ကန္းနဲ႔ သူ႔ပုဆုိးသူ မလုံမလဲ ငုံ႔ၾကည္႔တယ္..။

ျပီးေတာ့မွ ဟာဗ်ာ .. အကုိက အေတာ္ေနာက္တာပဲ.. ကြ်န္ေတာ့္ပုဆုိးက အေကာင္းၾကီးပါဗ် လုိ႔ေျပာရင္း သုံးေယာက္သား ရယ္လုိက္ၾကရတာ..။

ခုႏွစ္နာရီခဲြေလာက္မွာ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ သမုိင္း၀င္းဖက္ ခ်ီတက္ခဲ့ၾကတယ္..။ သူမအေဆာင္ကုိ အရင္လုိက္ပုိ႔ျပီး ကြ်န္ေတာ္က ၾကိဳ႔ကုန္းကုိ ဆက္ထြက္လာခဲ့တယ္..။

အေဆာင္မွာေရာက္ႏွင့္ေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကုိ သူမနဲ႔ ဆုံေတြ႔ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အေၾကာင္း ျပန္ေဖာက္သယ္ခ်မိတယ္..။ ကြ်န္ေတာ့္စကားအဆုံးမွာ သိန္းတုိးဆုိတဲ့သူငယ္ခ်င္းက.. မင္းက အေတာ္ကံေကာင္းတာပဲ.. ရထားစီးရင္း ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ ပါ သိကြ်မ္းခဲ့တယ္.. ငါ့မွာေတာ့ ဘုန္းၾကီးနဲ႔ ထုိင္ခုံနံပါတ္ကပ္ရက္က်လုိ႔ မနက္ေစာထျပီး အာရုဏ္ဆြမ္းကပ္လုိက္ရေသးတယ္လုိ႔ ၀င္ေျပာေတာ့.. က်န္သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလုံး၀ုိင္းရယ္ၾကတယ္..။

အဲဒီေန႔ညက အိပ္မက္ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔နီနီလွ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ အီၾကာေကြးေတြစားျပီး ရယ္ေနခဲ့ၾကတယ္..။

No comments: